Salam Perkenalan

Assalamualaikum,Selamat Datang dan terima kasih kerana surf kat blog saya... kat sini kita boleh berkongsi apa2 aje... tak kiralah apa2 bidang...agama, politik, sosial dan apa2 aje... bisnes pun ok gak... maklumlah nak tambah pendapatan. kalau nak sumbangkan apa2 bahan silakan..
Anda boleh juga berforum kat

http://azizul.x.am/

Wednesday, April 13, 2011

Majalah Ujang bil 260 (Dulu - dulu) Untuk Dijual

As salam..

Berita baik bagi peminat / pengumpul majalah Ujang. saya mempunyai koleksi majalah Ujang edisi yang dulu - dulu yang saya nak jual. bagi pos ini saya nak jual edisi 15 Mei 2005, bil 260 seperti gambar dibawah


keadaan majalah masih baik, masih cukup mukasurat. tiada mukasurat yang tergunting atau terkoyak..
harga RM 2.00 + Pos Express (dijamin sampai esok kate diorang) RM 4.50 so total RM 6.50 aje.kalau berminat boleh leh col atau sms saya 019-4733753 (zul) , kaedah bayaran maybank2u.. Insyaallah next pos saya bagi bil lain pulak....

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...