Salam Perkenalan

Assalamualaikum,Selamat Datang dan terima kasih kerana surf kat blog saya... kat sini kita boleh berkongsi apa2 aje... tak kiralah apa2 bidang...agama, politik, sosial dan apa2 aje... bisnes pun ok gak... maklumlah nak tambah pendapatan. kalau nak sumbangkan apa2 bahan silakan..
Anda boleh juga berforum kat

http://azizul.x.am/

Tuesday, April 13, 2010

Akibat suka mengungkit!!

Amir tampak kebingungan, sambil memecut laju BM7 series nya dia pun tiba di perkarangan rumahnya.
Rumahtangganya sedang bergolak. Isteri nya mahu meninggalkanya melupakan mahligai indah yg mereka bina sekian lamanya .

Amir : Safirah...ko nak kemana ni? Jgn ko nak derhaka dgn suami, Tempik si amir

Safirah : Saya nak meninggalkan abg! Tak tahan saya dgn perangai abg yg terlalu Materialistik!!

Amir : Abih Beg-Beg tu...Yg ko pakai tu...Crocodile, Samsonite tu semua aku beli hasil titik peluh aku tau....!!

Safirah : Tapi....

Amir : Tak da tapi-tapi....Kau nak tinggalkan aku............jgn bawak beg beg kepunyaan aku ini..Pegilah ko selai spinggang!!

Safirah : Abg ni Kejam...Tak mengenang budi..sell....

Amir mencelah...
Amir : Oh tak mengenang budi...!!! Hoi Safirah, > cuba ko ingat balik masa ko eksiden dulu....ni hah darah yg mengalir kat dalam tubuh aku ni hah yg jadik.. .... penyelamat dikala nyawa kau tenat...Skarang kau nak tuduh aku tak mengenang
budi!!

Safirah : Abih nak saya bayar balik hutang darah abg lah ni...??

Amir : Kalau itu hakikatnya!!.......Kau tak payah nak tunjuk keras...ko tak da apa...harta, bende...nak bayar balik semua yg aku berikan pada kau selama ini...
Air mata Safirah mengalir laju..membasahi pipinye yg berjerawat itu!! Safirah tak berfikir panjang setelah didera secara batiniah. Dia pun mula membuka segala pakain yg sedang dipakainya...

Safirah : Baik !!!!! Saya akan Keluar dari rumah ni tanpa seurat benang...(Sambil mbuka Baju Kurungnya)..Nah (sambil Mencapak ke arah Amir) amik balik Baju Kurung Den Wahab yg awak belikan Raya dulu!!!!

Amir tersentak !!! Safirah cuma tinggal bercoli dan sluar dalam saja......Jiran tetangga mula mengambil perhatian..

Safirah :Nah !! (sambil Mengambil sesuatu dari dalam Seluar dalamnya) Ambik Ni !!!!!!!

Si Safirah mencampakkan Tuala Wanitanya yg dipenuhi darah itu!! kpd si Amir...
Amir : Eii..iiii..Apa ni ..Peng...

Belum Sempat amir mengahabiskan ayatnya....

Safirah : TU!!! BAYAR BALIK HUTANG DARAH AWAK, SAYA BAYAR SECARA INSTALLMENT!!! 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...