Salam Perkenalan

Assalamualaikum,Selamat Datang dan terima kasih kerana surf kat blog saya... kat sini kita boleh berkongsi apa2 aje... tak kiralah apa2 bidang...agama, politik, sosial dan apa2 aje... bisnes pun ok gak... maklumlah nak tambah pendapatan. kalau nak sumbangkan apa2 bahan silakan..
Anda boleh juga berforum kat

http://azizul.x.am/

Tuesday, April 13, 2010

Mencari Suami -18SX

Tersebut kisah
> sorang janda yang dah 2 kali bersuami. bercerai dengan
> suami yang pertama sebab
> suaminya tu yang suka memukul dan mendera. sementara suami
> ke-2 pulak walau
> pada mulanya bahagia tapi akhirnya suami tu menceraikan dia
> dan kahwin dengan
> pompuan lain. jadi selepas beberapa tahun, janda ni yang
> masih cantik mengambil
> keputusan untuk berkahwin buat kali yang ketiga. dia lantas
> mengiklankan diri
> untuk mencari jodoh ketiganya. si janda tu meletakkan 3
> syarat: >
>
>
> 1. lelaki tu mesti
> berjanji tak akan memukul atau mendera
>
>
> 2. lelaki tu tak
> akan lari meninggalkan dia
>
> 3. hebat di ranjang
>
>
>
>
> so, selang beberapa
> hari, dtg sorang mengetuk pintu dengan kuat. lalu si janda
> tu pun bukak pintu.
> alangkah terkejutnya dia bila yang datang tu tak berkaki
> dan bertangan.
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> "saya datang untuk cuba
> nasib jadi suami awak" kata si lelaki kudung tu.
>
>
>
> Lalu si janda tu meminta si lelaki tu untuk menjelaskan
> kalau dia dapat memenuhi
> 3 syarat seperti dalam iklan.
>
>
>
> Lalu laki tu berhujah:
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> "syarat
> yg pertama, dah tentu saya
> dapat penuhi disebabkan saya tidak ada tangan untuk memukul
> awak"
>
>
>
> "Syarat yang kedua, mana mungkin saya akan tinggalkan
> awak disebabkan saya
> tidak ada kaki untuk berlari"
>
>
>
> "Jadi syarat yang ketiga tu bagaimana nak buktikan
> " celah si janda
> tu.
>
>
>
> "Eeerrrrr, cuba
> awak fikir. tadi saya ketuk pintu dengan apa" ujar
> lelaki kudung tu dengan
> bangga.
>
>
>
>
>
> Jadi, Lu fikir2 lah sendiri ekkkk!!!!!!! !!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...